2008. november 10., hétfő

Jajah

by bemapoe

Eddig még sosem fizettem internetes szolgáltatásért, mindig megpróbáltam valahogy ingyen elintézni. Ez volt az első. A következő a helyzet:

Ez a Jajah a Skype riválisa, de nem ám úgy van az…! Ez itt azt csinálja, hogy először is regisztrálsz (kapsz 75 cent kezdőlöketet), majd úgy tudsz telefonálni, hogy beírod az internetbe a felhívandó számot, és elkezd csörögni a telefonod. Felveszed, és az internetre már nincs is szükség onnantól, mert telefonon keresztül tudsz telefonálni… Sms küldésére is alkalmas, ez 13 forintba kerül, de sajnos csak 125 karakteres.

A hívás nem hiperolcsó, de nekem nagyon jól jön, hiszen ha a koliból valamilyen ügyben vezetékes számot kell hívnom, akkor még mindig jobb 11 forintot fizetnem egy percért, mint ha mobilról hívnám, legjobb esetben (pl. nekem) 30 forintért. Mert nekünk a koliban van itt a szobákban telefon, de kifelé nem tudunk alapesetben hívni, de ezzel a trükkel ez megkerülhető :P

Árak: a honlapon részletesen le van írva, hogy mobilról/ra, ill. vezetékesről/re mennyibe kerül egy perc, és a kiinduló, ill. a célországot is be kell állítani. Tehát pl. ha magyar vezetékesről szeretnéd botswanai mobilos (busman) ismerősödet felhívni, az 18,4 eurócentedbe kerül percenként, ami jobb, mint a 2-300 forintos ár. Vagy ha külföldön vagyok, pl. Némethonban, és netem van, de telefon nincs, szintén jó megoldás lehet. De mondom, nekem a koliban fog nagyon jól jönni. Kezdésnek 5,75 euró a minimum, bankkártyával 1 perc alatt ki is fizettem, bár azt még csak remélem, hogy ez az egyenleg végtelen időkig kitart :D

0 gondolat: