2008. augusztus 15., péntek

E-mail emlékeztető

by bemapoe

Igazából most olvastam az [origo]-n, de annyira megtetszett, hogy muszáj voltam postolni.

Ha jön egy emailünk, amivel jelenleg nem akarunk foglalkozni, de fontos, akkor használhatjuk a HitMeLater (később zavarj) szolgáltatást.

Az adott emailt tovább kell küldeni a címükre, pl. a 12@hitmelater.com -ra, így 12 órával később újra elküldi nekünk. Természetesen más szám is megadható, illetve angolul a hét napjai.

Jelenleg kipróbálás alatt, 1 óra múlva update :)

UPDATE: Megjött az email, feladó a noreply@hitmelater.com, tárgy az eredeti, a szöveg nem idézve van, az is az eredeti. A végére egy emlékeztető információt ír ki, hogy melyik címre és mikor küldtük a levelet.

Sok helyzetet el tudok képzelni, amikor hasznos lehet.

4 gondolat:

Bálint írta...

ünneprontó leszek, de oly' sok értelmét nem látom... :D Esetleg egy konkrét situáció, amikor egyszerűbb továbbküldeni egy emailt egy adott emailcímre, mint otthagyni olvasatlanul? :)

bemapoe írta...

ha nem tudod, mi van benne, aztán megnézed, és rájössz, hogy ja, ez még kell nekem...

ha viszont újra olvasatlannak jelölöd, akkor ott lesz zavaró tényezőnek egy olvasatlan levél, nem foglalkozol vele, előbb-utóbb szem elől téveszted, stb...

én fogom használni, na. :)

nevembalint írta...

Szerintem is nagyon praktikus és egyetértek bemapoe-val, de Bálint se mondott hülyeséget :P

Bálint írta...

címke \ csillag :D

(de tényleg lehet hasznos, ha működik :))