2008. április 13., vasárnap

Like the Deezer: Listen77

by bemapoe

Na azért nem olyan jó: nem lehet kedvenceket létrehozni, nem lehet playlisteket kreálni, sőt rádió sincsen, még regisztráni se lehet, de keresni igen és a dalokat folyamatosan játssza, akár a Deezer.

Ez csak egyszerű zenehallgatásra jó, ugyanakkor ha nincs meg valami Deezeren vagy épp' nem működik, érdemes itt is körülnézni.

Itt a link:
www.listen77.com

3 gondolat:

Koppany írta...

Linkekre oldalt figyelni, hogy target=blank legyen!

bemapoe írta...

nos, én itt a blog azon szolgáltatását használtam ki, hogy a cím alatt van egy linkmező. így nem tudtam beállítani a targetblankot.

lightpost írta...

fú. nekem beletelt egy kis időbe, mire rájöttem, hogy itt a cím linkként funkcionál. amúgy sem ártana, ha leírnád a progi / honlap nevét, hogy elolvassák, meg hátha úgy a keresőkön is jobban fennakad :)