2008. április 13., vasárnap

Zenehallgatás online

by bemapoe

Sok olvasóm bizonyára ismeri, sok viszont bizonyára nem. Ingyenesen lehet zenét hallgatni, internetkapcsolat mellet. Rengeteg szám van meg nekik, főként külföldiek, ezek között lehet keresni.

Ha épp' nem tudsz mit hallgatni, akkor is érdemes idelátogatni, hiszen mindig ajánl valamit, hogy mit hallgass. Plusz van olyan, hogy Rádiók, ahol stílus szerint lehet zenét hallgatni. Ezek nem valódi rádiók, de olyasmi, csak megállíthatod, léptetheted, stb.

Persze azért magyar dalok is vannak, és folyamatosan bővül. Érdemes regisztrálni is, mert akkor lejátszási listákat lehet létrehozni elég könnyen, kedvencekbe is fel lehet venni előadókat és albumokat, korlátlanul lehet számokat feltölteni, saját használatra, hogy bármelyik gépről elérhesd őket. Én most épp' Cocoon legújabb albumát hallgatom :)

Olyannyira jó ez, hogy nem is érdemes zenét tartani a gépünkön. Na persze mp3-lejátszóra meg cd-re sajnos nem lehet kiírni őket. (Ehhez le kellene tölteni őket mp3-formátumban, amire azért van egy igen jó módszer, a Google-s módszeren kívül. Majd írok arról is.)

Azért is olyannyira jó még ez, mert 4 nagy ország zenei toplistáját is megézhetjük, és persze hallgathatjuk. Továbbá, ami nekem nagyon tetszik, az a Smartradio, ami ugyan nekem jelenleg nem működik, de a lényege, hogy random berak számokat, és ha nem tetszik valamelyik, megnyomsz egy gombot, ekkor lép a következő számra, de a rendszer tanul az esetből, és hasonlót többet nem játszik le véletlenül.

Ezenkívül közösségi oladl is, bár nekem konkrétan egy ismerősöm sincs :) de ennek keretében ismerőseid playlistjeit is lehet hallgatni. Blogokba, honlapokra is lehet kódot beilleszteni, amivel mások is hallgathatnak zenét a mi odalunkon.

Hallgassatok sok zenét! :)

1 gondolat:

lightpost írta...

én is megtaláltam már a Cocoon albumát... nagyon bejövős :)