2008. április 8., kedd

Nem elérhető YouTube videó lejátszása

by bemapoe

Nem gyakori, hogy olyan videóra találok/kapok linket, ami már épp nem elérhető, de azért megesik. Ezeket a YouTube nem törli ki azonnal, hanem csak nem teszi elérhetővé. Viszont elő lehet halászni például ezzel. Az origón olvastam, de mivel nem volt ilyen videóm, nem tudtam kipróbálni. Biztos működik. Jól jöhet még.

4 gondolat:

Koppany írta...

Ez zsírkirály!
Köszi :)

bemapoe írta...

Van egy konkrét linked? Ha igen, írd már ide, hadd próbáljam ki...

lightpost írta...

nekem nem működött.
youtube.com/watch?v=_p_33lsohcA ezt a linket kerestem, de nem csinált semmit. (igazából ha olyan linket kerestem, ami még mindig fent van a youtube-on, akkor sem csinált semmit.)

bemapoe írta...

Igen, mert egy idő után véglegesen kitörlik.

Olvasd el az origo ide vonatkozó cikkét, és ott van még vagy 3 ilyen oldal. Próbáld ki őket is. A link ott van a bejegyzésben.