2008. március 13., csütörtök

Download embedded

by bemapoe

Az első Firefox-kiterjesztés lehet hogy nem sokaknek okoz örömet, de tegnap felmerült az egyik kommentben, legalábbis én felmerítettem :)

Ez a Download embedded, ami arra képes, hogy az ún. "embeddelt", magyarul beágyazott fájlokat lementse a számítógépre. Mert az a baj - legalábbis nekem néha volt ilyen bajom - hogy pl. egy honlapon lévő mp3, vagy avi fájlt nem tudtam lementeni, csak a böngészőben meghallgatni.

Ez a program viszont egy kis piros nyilacskát jelnít meg a jobb alsó sarokban, gyakorlatilag nem lehet észrevenni (mondjuk én semmit se veszek észre :) ), de ha kellene a zene, vagy videó vagy bármi, csak á kell kattintani, kiválasztani hogy "View embedded items", majd a felugró ablakban kiválasztani, hogy mit mentünk le. Aztán lementjük.

Ki is lehet próbálni: Próbáljátok ezt a számot anélkül letölteni a gépetekre, hogy ez nincs feltelpítve: http://www.acousticenemy.hu/music/01 Szám - Burn.mp3 (nem kell aggódni a nagy betű, szóköz, illetve az ékezet miatt, sőt nem is szabad átírni, különben nem jó a link!)

És most úgy, hogy megvan ez a gépen (rákattintás után rögtön telepíthető, ha a "Megnyitás"-t választod):

Hogyan telepítsem a firefox-kiegészítőket?

0 gondolat: