2008. március 25., kedd

WinRAR

by bemapoe

Fontos program, sőt nagyon fontos, mégis azt tapasztaltam, hogy sokaknál nincs feltelepítve. A Windows csak egyféle tömörített fomátumot támogat, a .zip-et, ami jó ugyan, de például Gmail-en keresztül nem lehet elküldeni, mert futtatható, tehát vírusveszélyes.

A másik népszerű tömörített formátum, a .rar azoban nem ilyen, tehát a Gmail is engedi. Másrészt meg ha letöltünk valamit a netről, legalább felerészben rar, azaz érdemes egy ezt kezelő programot beszerezni.

Ez még mindig ingyenes. Megnyitással egyszerűen, gyorsan feltelepíthető.

4 gondolat:

lightpost írta...

és még jobban is tömörít, mint a sima zip, és helyreállítási bejegyzéseket is hozzá lehet adni vele, így ha megsérül a fájl, jó eséllyel menthető marad. de úgy hallottam, a 7-Zip nevű program még-még jobb, legalábbis a tömörítés erősségében.

bemapoe írta...

Igen, én is hallottam róla, csak még nem ismerem annyira, szóval arról majd akkor írok, ha én is megismerem jobban :)

annalight írta...

én is 7zip-et akartam mondani

annalight írta...

én is 7zip-et akartam mondani