2008. március 9., vasárnap

Indulás

by bemapoe

Én blogolvasóként mindig (na jó: esetenként) megnézem, mi volt az első bejegyzés. Nem tudom, valamiért nagy jelentőséget tulajdonítok annak, hogy mi a blog témája, vagy hogy miért indították. Ezért most én is eleget teszek e saját magam által támasztott követelménynek, és röviden leírom, mi a blogom témája és miért indítottam.

Legfőképpen magamnak indítottam, de természetesen megengedem másoknak is az olvasását. Magamnak azért, mert annyi sok tapasztalatot, programot, technikát, fogást, trükköt gyűjtöttem össze eddigi életem során, hogy ezeket jól esik rendszereznem kicsit, összeírnom, és másoknak is megmutatnom, és persze rendesen, érthetően elmagyaráznom.

Másodsorban tehát másoknak indítottam. Olyan másoknak, akiknek kell egy kis segítség, hogy mindennapi informatikájukat élvezhetőbbé, egyszerűbbé, szebbé, gyorsabbá, stb. tegyék. Természetesen csak a saját tapasztalataimat, illetve máshol olvasott, és kipróbált dolgokat fogok megmutatni, elmagyarázni, tehát ne várja azt senki, hogy amiket majd lát, a lehető legjobb megoldások. De igyekszem.

Igyekszem közérthető lenni, igyekszem hasznos lenni, és persze igyekszem egyszerű lenni. És igyekszem legális dolgokat közzétenni, de ha szükség van rá, bizonyos illegális programokat sajnos kénytelen leszek feltölteni az oldalamra, és kilinkelni, hogy az olvasóimnak a legteljesebb szolgáltatásokat nyújthassam. :)

Remélem, sokaknak hasznára válok majd. Jó olvasást, böngészést, telepítgetést!

0 gondolat: