2008. március 13., csütörtök

Firefox - frissítve 2008. 06. 12.

by bemapoe

Mindenkinek nagyon ajánlom a Firefox böngészőt. Sokkal gyorsabban, egyszerűbben és biztonságosabban működik, mint az Internet Explorer. Ezt csak azoknak írom, akik az utóbbit használják, mert akik a Firefoxot, tudják miről beszélek. :)

De amit nagyon szeretek benne: rendkívül sok, (de tényleg) könnyen telepíthető kisalkalmazás (kiterjesztés, addon) építhető bele, amivel ki-ki igényeinek megfelelően átalakíthatja, személyre szabhaja őt. Még ha valaki azt gondolja, hogy neki ilyenekre nincs szüksége, teljesen biztos vagyok benne, hogy találni fog olyat, ami pont neki való, mert pont olyan dolgokat szokott az interneten végezni, amelyeket pont az a bizonyos kiterjesztés könnyít majd meg.

Ezért is ajánlom mindenkinek a Firefoxot, és az alábbi oldalakat, ahonnan kiterjesztéseket tölthet le:

Ez a hivatalos oldal, minden angolul van. Ez sokaknak nem okoz problémát, de akinek mégis, az itt is talál kiterjesztéseket, persze kevesebbet.

Én pedig szintén gyakran közzé fogok tenni egyet-egyet, legalábbis amelyek szerintem a leghasznosabbak. Például most mindjárt... :)

A firefoxot pedig innen is letöltheted, de ez már a június 17-én megjelenő új, 3-as verzió próbaverziója. Azonban stabilan működik, bátran feltelepíthető, és 17-én magától frissül a véglegesre:

A régi verzió innen tölthető le, bár inkább a 3-ast ajánlom.

0 gondolat: